Warsaw,
03
sierpnia
2016
|
11:00
Europe/Amsterdam

CATHAY PACIFIC UTWORZY GLOBALNE CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA W KRAKOWIE

Cathay Pacific, czołowe linie lotnicze Hongkongu z siedzibąi główną bazą w międzynarodowym porcie lotniczym Hongkong, zdecydowały się na otworzenie oddziału w Krakowie. Na powierzchni 1500 mkw. w budynku biurowym Aleja Pokoju 5 zostanie utworzone Globalne Centrum Kontaktu Cathay Pacific, obsługujące klientów z całego świata. Dział Wynajmu Powierzchni Biurowych CBRE doradzał najemcy w procesie negocjacji najmu powierzchni biurowej, a także odpowiadał za aranżację powierzchni i koordynował proces przygotowania biura zgodnie z wymaganiami klienta.

Rafał Sękowski, Senior Property Negotiator, Dział Wynajmu Powierzchni Biurowych, CBRE
Krakowski rynek biurowy wciąż się rozwija i oferuje bardzo dobre warunki najmu dla nowych najemców, w związku z tym, jest to jedno z najczęściej wybieranych miast przez międzynarodowych najemców. Potwierdzeniem tego, jest decyzja Cathay Pacific o utworzeniu czwartego na świecie Globalnego Centrum Kontaktu, które będzie prowadziło międzynarodowe operacje. Cathay Pacific to pierwsza azjatycka firma, która zainwestuje w rozwój w Krakowie; ta decyzja jest doskonałym potwierdzeniem potencjału Krakowa i wyraźnym sygnałem dla najemców rozważających lokalizację dla swoich spółek BPO/SSC. 
Rafał Sękowski, Senior Property Negotiator, Dział Wynajmu Powierzchni Biurowych, CBRE

Przy wyborze lokalizacji, jednym z najważniejszych celów było znalezienie biura w sercu miasta z bardzo dobrym dostępem do transportu publicznego. Zespół CBRE odgrywał kluczową rolę w prowadzeniu i koordynacji procesu aranżacji biura zgodnie z wymaganiami najemcy.W krakowskiej siedzibie Cathay Pacific zatrudnienie znajdzie około 150 specjalistów.