W ubiegłych latach odwiedzalność centrów handlowych w grudniu rosła średnio o 20-25% w porównaniu do średniej z innych miesięcy. Biorąc pod uwagę sytuację epidemiczną i obawy wielu klientów o bezpieczeństwo, można spodziewać się, że w tym roku galerie odwiedzi o kilka milionów klientów mniej. Nadal jednak w galeriach może pojawić się co drugi Polak - wynika z szacunków CBRE. Radzimy jak w trzech prostych krokach bezpiecznie przejść przez proces zakupowej gorączki przed świętami.
Galerie handlowe są pierwszym kierunkiem świątecznych i przedświątecznych zakupów klientów w kraju nad Wisłą. W ubiegłych latach ruch w tym okresie rósł o nawet 25%. W tym roku z uwagi na sytuację epidemiczną, tych wizyt będzie mniej, jednak nie mniej ważne jest bezpieczeństwo klientów i pracowników. Właściciele i zarządcy galerii handlowych bardzo rygorystycznie podchodzą do tematu odpowiedniego zabezpieczenia obiektów oraz przestrzegania w nich norm sanitarnych. Płyny do dezynfekcji, osłony, wydzielone strefy, ochrona nadzorująca przestrzeganie zasad to tylko część procedur. Liczne badania wskazują, że współczynnik zarażeń w tego typu miejscach jest jednym z najniższych jeżeli bierzemy pod uwagę miejsca publiczne
Piotr Karpiński, szef działu zarządzania nieruchomościami w CBRE
Krok 1. Skrupulatne przygotowanie do zakupów
Krok 2. Zakupowa gotowość zamiast gorączki
Krok 3. Reaguj i bądź czujny
Galeria handlowa to bezapelacyjnie bezpieczne środowisko, które działa w najwyższym reżimie sanitarnym. Zarządcy i właściciele tych obiektów często wykraczają poza oficjalne wymagania, co przy współpracy ze strony klientów, daje komfortowe warunki do przedświątecznych zakupów, nawet w bieżących trudnych warunkach
Piotr Karpiński, szef działu zarządzania nieruchomościami w CBRE