Magdalena Frątczak awansowała w strukturze firmy CBRE na stanowisko Senior Director i odpowiada za kompleksowe zarządzanie działem powierzchni handlowych. W ramach nowej struktury działu, CBRE wzmacnia wszystkie linie serwisowe oferowane Klientom – reprezentacje klientów, reprezentacje wynajmującego oraz sektor zajmujący się najmem powierzchni na ulicach handlowych. Tym samym CBRE świadczy kompleksowe usługi dla rynku powierzchni handlowych. Rozwój działu jest odpowiedzią na modernizujący i zmieniający się rynek handlowy w Polsce oraz rosnące wymagania Klientów.
Dział Powierzchni Handlowych CBRE prowadzi obecnie proces komercjalizacji 26 centrów handlowych. W ramach 15 - osobowego zespołu świadczone są pełne usługi dla klientów. W ramach działu funkcjonują następujące linie serwisowe:
Reprezentacja Wynajmującego (L-Rep) – w ramach której Małgorzata Laskowska, Associate Director, odpowiada za obsługę klientów korporacyjnych działu. Małgosia posiada ponad 20 letnie doświadczenie na rynku handlowym w Polsce. Mariusz Majkowski, który awansował na stanowisko Associate Director, odpowiedzialny jest za realizację strategii komercjalizacji dla pozostałych centrów handlowych, znajdujących się w portfolio działu. Mariusz posiada ponad 12 doświadczenie na tym rynku.
W portfolio działu znajdują się bardzo zróżnicowane projekty w całej Polsce, w tym regularne centra handlowe Galeria Sfera, Mazovia, Gemin Park Tychy oraz Tarasy Zamkowe, centra outletowe Outlet Center w Lublinie i Białymstoku, oraz koncepty jak Wars Sawa Junior i Centrum Praskie Koneser.
Reprezentacja Najemcy (T-Rep) – rozwojem tego sektora zajmuje się Szymon Łukasik, który dołączył do zespołu na stanowisko Associate Director. Szymon posiada ponad 15 letnie doświadczenie w pracy na rynku powierzchni handlowych w Polsce. W przeszłości, Szymon zajmował się współpracą z takimi markami, jak Foot Locker, TK Maxx, A. Blikle, SportsDirect.com.
Ulice Handlowe (High Streets) – nad którymi czuwa Renata Kamińska, Senior Property Negotiator. W ramach tej usługi prowadzone są projekty dla polskich oraz międzynarodowych marek modowych, usługowych i gastronomicznych z segmentu premium, dla których najważniejszym kryterium jest prestiżowa lokalizacja w centrum miasta jak Griffin House firmy GLL czy Nowy Świat 2.0 należący do CBF Nowy Świat.