Pracodawcy coraz częściej traktują lokalizację biura jako długookresową inwestycję w employer branding – wynika z najnowszej publikacji CBRE „Po pierwsze człowiek! Czyli jak stworzyć idealną przestrzeń do pracy”. Kluczowe są bliskość punktów handlowych, sportowych, gastronomicznych i zieleni, ale przede wszystkim dobry dojazd – komfortowy zajmuje nie więcej niż 30 min. Eksperci CBRE wskazują, jak wykorzystać te zalety biura w skutecznej rekrutacji najlepszych pracowników.
- Coraz wyższe wynagrodzenia, unikalne benefity, duża elastyczność – pracodawcy prześcigają się, aby zrekrutować i zatrzymać wartościowych kandydatów. Coraz częściej inwestują w dobrą lokalizację nowego biura firmy. To bardzo dobry krok – atmosfera w pracy i czas dojazdu do biura to elementy, które pracownicy najczęściej wymieniają jako decydujące przy wyborze przez nich oferty zatrudnienia.
– mówi Igor Czmyr, Szef działu Strategii Środowiska Pracy w CBRE.