Dynamiczna ekspansja innowacyjnego podgrzewacza tytoniu IQOS na rynku polskim dowodzi, że konsumenci są spragnieni nowoczesnych rozwiązań, a przestrzenie handlowe to idealne miejsce do testowania nowości. W pierwszym kwartale 2019 r. Philip Morris, międzynarodowa korporacja operująca na 180 rynkach świata i posiadająca w portfelu największą na świecie markę tytoniową – MARLBORO, otworzył w Polsce ponad 50 punktów sprzedaży IQOS. Do końca tego roku firma planuje uruchomić jeszcze 150 nowych stoisk. W rozwijaniu sieci sprzedaży wspiera ją firma doradcza CBRE.
Fot: Butik, Galeria Mokotów, Warszawa
Rozwój konceptu sklepów IQOS rozpoczął się od otwarcia butików w największych miastach w Polsce, jednak z uwagi na dobre wyniki sprzedażowe oraz wysokie zainteresowanie wśród konsumentów ekspansja objęła swoim zasięgiem również średnie i mniejsze miasta w Polsce.
Sukces konceptu dowodzi, że otwarcie konsumentów na nowości jest bardzo duże, a rynek powierzchni handlowych, pomimo swojego nasycenia zawsze znajdzie miejsce dla produktów pożądanych przez klientów.
Philip Morris Polska, jako lider i pionier transformacji na rynku wyrobów tytoniowych oraz orędownik budowania przyszłości bez dymu planuje zwiększenie obecności w galeriach handlowych nie tylko w największych aglomeracjach, ale również w mniejszych ośrodkach miejskich. Rosnące zainteresowanie alternatywnymi wyrobami nikotynowymi wśród konsumentów przekłada się na dynamiczny wzrost sprzedaży produktu. Dlatego PMPL zdecydował się na otwarcie kolejnych punktów sprzedaży na terenie całego kraju.
Odwiedzając nowoczesne salony i stoiska IQOS klienci będą mogli nie tylko dokonać zakupu, ale również dowiedzieć się jak działa IQOS.
W poszukiwaniu nowych lokalizacji dla sklepów IQOS firmę Philip Morris wspiera firma doradcza CBRE, a sukces ekspansji zbudowany jest na stabilności finansowej PMPL oraz na trosce o budowanie trwałych relacji biznesowych w retailu.
Stoiska i salony sprzedaży IQOS to nowoczesne koncepty wpisujące się w aktualne trendy konsumenckie i podążające za nowoczesnym designem. Klienci coraz częściej poszukują nie tylko nowych, alternatywnych produktów, ale również punktów sprzedaży spełniających także funkcję showroomów
Agnieszka Łukaszuk-Czernaj, Zastępca Dyrektora Działu Doradztwa Najmu, CBRE
Fot. Stoisko sprzedażowe IQOS, Plac Unii, Warszawa
Z urządzeń IQOS korzysta aktualnie ponad 10 mln. użytkowników w ponad 40 krajach świata, m. in. w Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Nowej Zelandii, Niemczech, Rosji, Japonii i Korei Południowej.