Właściciel Galerii Navigator w Mielcu planuje powiększenie galerii i dodanie do niej nowych funkcji. Dzięki zmianom centrum może zyskać ok. 4 000 mkw. dodatkowej przestrzeni, która pozwoli na ulokowanie w galerii kolejnych marek interesujących dla mieszkańców Mielca i okolic. Za zarządzanie obiektem i jego komercjalizację odpowiada firma doradcza CBRE.
Coraz więcej gości
Centrum zostało uruchomione w 2016 roku i cały czas cieszy się dużą popularnością. Liczba klientów odwiedzających centrum systematycznie rośnie. Za zarządzanie i komercjalizację galerii od marca 2017 roku odpowiada firma doradcza CBRE. W ostatnim czasie z udziałem CBRE na terenie centrum otwarte zostały sklepy marek Carry, Lee Wrangler, Monnari, Tatuum, Deichmann i New Yorker. W ostatnim czasie swoją działalność rozpoczęła także Restauracja Szwejk oraz lokal z bielizną pod szyldem Triumph. Obecnie obiekt jest w pełni skomercjalizowany.
Najemcy Galerii Navigator są zadowoleni z obrotów w swoich lokalach, deklarują także zapotrzebowanie na dodatkową powierzchnię handlową. Dlatego też część z dotychczasowych lokali zostanie powiększona tak, aby sprostać zapotrzebowaniu ze strony klientów Navigatora. Plany rozbudowy centrum o nowe funkcje oraz powiększenie dotychczasowych lokali doskonale wpisują się w potrzeby firm, jak i mieszkańców miasta i okolic. Dzięki zmianom, centrum handlowe zyska ok. 4 000 mkw. dodatkowej przestrzeni, dzięki której kolejne marki, ciekawe dla Mielczan i innych mieszkańców regionu, będą mogły zagościć w obiekcie
Kacper Łycyniak, CBRE
Po rozbudowie, powierzchnia najmu Galerii Navigator będzie wynosiła ok. 29 000 tys. mkw., obiekt zyska nowych, komplementarnych względem dotychczasowej oferty, najemców. Liczba lokali, które zostaną powiększone nie została jeszcze finalnie potwierdzona z uwagi na toczące się rozmowy z kolejnymi najemcami. Na terenie obiektu, w odległości ok. 20 m od Galerii zlokalizowana została stacja paliw.