Polacy zamówienia online chcą odbierać po dwóch dniach, najlepiej z automatu paczkowego

Automaty paczkowe to najpopularniejszy sposób odbioru zamówień online, który wybiera 65 proc. osób. Na drugim miejscu jest kurier, z którego usług korzysta 27 proc. konsumentów. Klienci oczekują, że produkty kupione przez internet trafią do nich w maksymalnie 2 dni – wyn...
Wzrost cen materiałów budowlanych w Europie wyższy niż inflacja, ale nie w Polsce

W 2023 roku na kluczowych rynkach w Europie ceny materiałów budowlanych wzrosną średnio o 4-8 proc. To mniej niż w poprzednich dwóch latach, co może oznaczać, że deweloperzy ruszą ze wstrzymanymi inwestycjami. Nadal jednak będzie ich mniej niż przed wybuchem pandemii – w...
Trzy czwarte Polaków przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy przez internet

Popularność e-commerce rośnie od dłuższego czasu, ale to głównie pandemia i wojna zwiększyły częstotliwość takich zakupów. Obecnie 75 proc. osób zamawia produkty online co najmniej raz w miesiącu, w tym 27 proc. kupuje tak co najmniej raz w tygodniu – wynika z najnowszeg...
Kanał online obejmuje już 15 proc. wszystkich zakupów w naszej części Europy. Za 4 lata będzie to jedna piąta

Granica między zakupami przez internet i stacjonarnymi coraz bardziej się zaciera. Wyraźnym trendem w handlu detalicznym jest tzw. omnichannel, czyli łączenie różnych kanałów sprzedaży, dopasowanie do indywidualnych potrzeb konsumenta. Do tego niezbędny jest rozwój e-com...
Ostre hamowanie sprzedaży mieszkań w Warszawie. W drugim kwartale br. właścicieli znalazło 2,8 tys. lokali

Sprzedaż mieszkań w Warszawie jest aktualnie na poziomie notowanym w najgorszym momencie pandemii, czyli drugim kwartale 2020 roku. Dwa lata temu sprzedano 2311 lokali, w tym samym okresie tego roku tylko 511 więcej – wynika z danych CBRE oraz REDNET Property Group. Dewe...
Połowa z budowanych 4,4 mln mkw. magazynów ma już najemcę, a nowe nie będą powstawać tak szybko

Po pierwszej połowie 2022 r. powierzchnia magazynowa w Polsce przekroczyła 26,1 mln mkw., z czego 2,2 mln mkw. powstało w tym roku. W budowie pozostaje 4,4 mln mkw., z czego niemal połowa jest już wynajęta. Poziom pustostanów jest rekordowo niski i wynosi 3,2 proc. – wyn...
Historycznie wysokie zainteresowanie biurami w polskich miastach. Najemcy szukają nowych lokalizacji

Dobrej jakości nowoczesne, ekologiczne biurowce w największych polskich miastach regionalnych przyciągają rodzime i zagraniczne firmy. W I półroczu br. popyt osiągnął 343 tys. mkw. powierzchni, co jest jednym z najwyższych poziomów w historii – wynika z raportu CBRE. W p...
Powierzchnia handlowa powstaje głównie w małych miastach. W dużych urozmaica się ofertę i otwiera „food halle”

Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc. to parki handlowe różnego typu. W budowie pozostaje 360 tys. mkw. powierzchni handlowej, która zasili głównie małe m...
6 na 10 najemców jest w stanie dopłacić za „zielony” magazyn. W cenie jest też technologia

Lokalizacja i koszty najmu magazynu pozostają kluczowe dla najemców, ale do głosu dochodzą też inne kwestie. Budynek powinien być odpowiednio zaprojektowany i wyposażony w nowoczesne technologie, na co zwraca uwagę niemal 80 proc. najemców – wynika z raportu CBRE „Europe...
Zainteresowanie biurami w Warszawie nawet o połowę wyższe niż w poprzednich latach

Nowa powierzchnia biurowa w Warszawie szybko znajduje swoich najemców. Od początku roku popyt przekroczył 608 tys. mkw., a w budowie pozostaje 154 tys. mkw. – wynika z danych CBRE. Aktywność najemców w pierwszych trzech kwartałach br. jest o nawet 50 proc. wyższa niż w d...
Polacy zamówienia online chcą odbierać po dwóch dniach, najlepiej z automatu paczkowego

Automaty paczkowe to najpopularniejszy sposób odbioru zamówień online, który wybiera 65 proc. osób. Na drugim miejscu jest kurier, z którego usług korzysta 27 proc. konsumentów. Klienci oczekują, że produkty kupione przez internet trafią do nich w maksymalnie 2 dni – wyn...
Wzrost cen materiałów budowlanych w Europie wyższy niż inflacja, ale nie w Polsce

W 2023 roku na kluczowych rynkach w Europie ceny materiałów budowlanych wzrosną średnio o 4-8 proc. To mniej niż w poprzednich dwóch latach, co może oznaczać, że deweloperzy ruszą ze wstrzymanymi inwestycjami. Nadal jednak będzie ich mniej niż przed wybuchem pandemii – w...
Trzy czwarte Polaków przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy przez internet

Popularność e-commerce rośnie od dłuższego czasu, ale to głównie pandemia i wojna zwiększyły częstotliwość takich zakupów. Obecnie 75 proc. osób zamawia produkty online co najmniej raz w miesiącu, w tym 27 proc. kupuje tak co najmniej raz w tygodniu – wynika z najnowszeg...
Kanał online obejmuje już 15 proc. wszystkich zakupów w naszej części Europy. Za 4 lata będzie to jedna piąta

Granica między zakupami przez internet i stacjonarnymi coraz bardziej się zaciera. Wyraźnym trendem w handlu detalicznym jest tzw. omnichannel, czyli łączenie różnych kanałów sprzedaży, dopasowanie do indywidualnych potrzeb konsumenta. Do tego niezbędny jest rozwój e-com...
Ostre hamowanie sprzedaży mieszkań w Warszawie. W drugim kwartale br. właścicieli znalazło 2,8 tys. lokali

Sprzedaż mieszkań w Warszawie jest aktualnie na poziomie notowanym w najgorszym momencie pandemii, czyli drugim kwartale 2020 roku. Dwa lata temu sprzedano 2311 lokali, w tym samym okresie tego roku tylko 511 więcej – wynika z danych CBRE oraz REDNET Property Group. Dewe...
Połowa z budowanych 4,4 mln mkw. magazynów ma już najemcę, a nowe nie będą powstawać tak szybko

Po pierwszej połowie 2022 r. powierzchnia magazynowa w Polsce przekroczyła 26,1 mln mkw., z czego 2,2 mln mkw. powstało w tym roku. W budowie pozostaje 4,4 mln mkw., z czego niemal połowa jest już wynajęta. Poziom pustostanów jest rekordowo niski i wynosi 3,2 proc. – wyn...
Historycznie wysokie zainteresowanie biurami w polskich miastach. Najemcy szukają nowych lokalizacji

Dobrej jakości nowoczesne, ekologiczne biurowce w największych polskich miastach regionalnych przyciągają rodzime i zagraniczne firmy. W I półroczu br. popyt osiągnął 343 tys. mkw. powierzchni, co jest jednym z najwyższych poziomów w historii – wynika z raportu CBRE. W p...
Powierzchnia handlowa powstaje głównie w małych miastach. W dużych urozmaica się ofertę i otwiera „food halle”

Całkowita powierzchnia handlowa w Polsce wynosi obecnie 13,1 mln mkw. W pierwszej połowie 2022 r. rynek powiększył się o 121,1 tys. mkw., z czego 91 proc. to parki handlowe różnego typu. W budowie pozostaje 360 tys. mkw. powierzchni handlowej, która zasili głównie małe m...
6 na 10 najemców jest w stanie dopłacić za „zielony” magazyn. W cenie jest też technologia

Lokalizacja i koszty najmu magazynu pozostają kluczowe dla najemców, ale do głosu dochodzą też inne kwestie. Budynek powinien być odpowiednio zaprojektowany i wyposażony w nowoczesne technologie, na co zwraca uwagę niemal 80 proc. najemców – wynika z raportu CBRE „Europe...
1
2
3
4
5
6
7